Skromny hotel, w doskonałej lokalizacji - między centrum Słonecznego Brzegu a Nessebarem, położony blisko piaszczystej, pieknej plaży. Spacerując plażą można dojść do Nessebaru.
ok 80 m od wydm, 1 km. od centrum Słonecznego Brzegu z restauracjami, klubami, nadmorskim deptakiem i licznymi atrakcjami miejskimi; w pobliżu przystanek autobusowy - kilka stacji od Nessebaru (4 km). Lotnisko Burgas ok 25 km od hotelu.
ok 200 m od hotelu, piaszczysta, leżaki i parasole płatne -ok. 30 BGN/dwa leżaki i parasol/dzień.
Hotel został zbudowany w 1978 roku, ostatnie prace remontowe odbyły się w 2017 roku. W dwóch 3-piętrowych budynkach znajduje się 196 pokoi. Wejścia do pokoi znajdują się na zewnątrz. Na terenie hotelu: recepcja, sejf (płatny), punkt wymiany walut, możliwość wypożyczenia żelazka, parking niestrzeżony (ilość miejsc ograniczona). W hotelu nie ma ręczników plażowych.
Oficjalna kategoria lokalna 3*.
Klimatyzacja sterowana centralnie, TV Sat, telefon, mini bar (płatny), WiFi (płatne), balkon, łazienka z WC (prysznic)
Pokoje standardowe dla 2 osób z możliwością 1 dostawki dla dziecka, ok. 15 m2.
Odkryty basen (25m * 15m) - leżaki i parasole bezpłatne, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki, boisko do piłki nożnej (za dodatkową opłatą), sala do animacji.
Oddzielny basen, łóżeczko dla dziecka do lat 2, mini disco, plac zabaw.
Śniadania (BB) w formie bufetu.
Śniadania i obiadokolacje (HB)
Śniadania, obiady i kolacje (FB)
Śniadania, lunch i kolacje z dodatkowymi napojami (FB+) - do śniadań, kawa, herbata, mleko, napoje bezalkoholowe, woda; lunch w formie bufetu - lokalne wina i piwo z beczki, napoje bezalkoholowe, woda; między 15:30 a 16:30 lekkie przekąski, przekąski, napoje bezalkoholowe, woda; obiadokolacja w formie bufetu, lokalne wina i piwo z beczki, napoje bezalkoholowe, woda .
Restauracja główna, bar przy basenie.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionych pakietów (BB, HB, FG, FB+) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - płatna.
Oferta z przelotem: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, bagaż zgodnie z ofertą linii lotniczej obsługującej wycieczkę (PLL LOT, Ryainair, Wizzair tylko bagaż podręczny), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, podatek VAT.
W przypadku dojazdu własnego i przelotu samolotami rejsowymi takimi jak: PLL LOT, Ryan Air, Wizzair, Corendon i inne, obsługa polskojęzycznego rezydenta na telefon, możliwość umówienia spotkania.
* dostęp do atrakcji miejskich
* luźna, rodzinna atmosfera
* blisko plaży
Oferta z przelotem liniami: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, CORENDON jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Konieczne jest wykonanie przed podróżą testu na obecność koronawirusa i posiadanie przy sobie negatywnego wyniku testu RT-PCR lub antygenowego w języku angielskim (dokument musi zawierać dane personalne osoby poddanej badaniu, datę wykonania testu, dane laboratorium przeprowadzającego badanie, rodzaj testu oraz negatywny wynik zawierający stwierdzenie Negative"). Test należy wykonać nie wcześniej niż 72 godziny przed planowanym lądowaniem na terenie Bułgarii (ważność testu liczona jest od momentu pobrania materiału do badań).
Negatywny wynik testu PCR przeprowadzonego do 72 godzin przed wjazdem do kraju lub negatywny wynik szybkiego testu antygenowego na COVID-19 przeprowadzonego do 48 godzin przed wjazdem do kraju, liczonego od daty badania wpisanej do dokumentu. Dokument musi zawierać: imię i nazwisko osoby zgodne z dokumentem tożsamości, z którym się podróżuje, dane placówki medycznej wykonującej badanie (nazwa, adres lub inne dane kontaktowe), datę przeprowadzenia testu PCR lub szybkiego testu antygenowego dla COVID-19, zapisane alfabatem łacińskim oraz wynik negatywny (NEGATIVE), umożliwiający interpretację dokumentu.Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnione są:
1. Osoby zaszczepione - należy okazać dokument, potwierdzający zakończenie programu szczepień przeciwko Covid-19. Za zakończenie schematu szczepień uważa się podanie odpowiedniej liczby dawek szczepionek przeciwko Covid-19 i upływ 14 -dniowego okresu od daty podania ostatniej dawki. Certyfikat musi zawierać: imię i nazwisko osoby zapisane alfabetem łacińskim, zgodnie z dokumentem tożsamości, z którym się podróżuje, datę urodzenia, daty podania odpowiednich dawek szczepionki, nazwę handlową i numer serii szczepionki, nazwę wytwórcy/posiadacza pozwolenia na dopuszczenie do obrotu, wskazanie kraju, z którego zostało ono wydane, nazwę właściwego organu wydającego.
2. Ozdrowieńcy - w przypadku ozdrowieńców dokument wystawiony od 15 do 180 dni od daty pozytywnego wyniku testu PCR lub szybkiego testu antygenowego na COVID-10. Dokument musi zawierać: imię i nazwisko osoby zgodne z dokumentem tożsamości, z którym się podróżuje, dane placówki medycznej wykonującej badanie (nazwa, adres lub inne dane kontaktowe), datę przeprowadzenia testu PCR lub szybkiego testu antygenowego dla COVID-19, zapisane alfabatem łacińskim (PCR lub RAT) oraz wynik pozytywny (POSITIVE), umożliwiający interpretację dokumentu.
Podróżujący do Bułgarii zobowiązanni są do:
* wypełnienia DEKLARACJI o stanie zdrowia. Dokument należy wydrukować, wypełnić, podpisać i zabrać ze sobą.
Aktualne informacje dotyczące sytuacji związanej z epidemią w Bułgarii znajdują się na oficjalnej rządowej stronie internetowej: https://coronavirus.bg/
Ostatnia aktualizacja 31.05.2021
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są na 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.