Hotel Garni Glück Auf znajduje się na obrzeżach centrum miejscowości Mayrhofen, zaledwie kilka minut spacerem od kolejki górskiej. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajdują się liczne sklepy, atrakcje oraz restauracje i bary.
W skład obiektu wchodzi recepcja, Wi-Fi (ewentualnie za opłatą), jadalnia lub pokój wypoczynkowy, a na zewnątrz znajduje się taras na dachu. Dostępne są miejsca parkingowe (ewentualnie za opłatą).
Wszystkie pokoje wyposażone są w prysznic i WC, telewizję kablową, telefon oraz częściowo balkon. Pokoje rodzinne składają się z 2 oddzielnych sypialni: 1 podwójne łóżko i 1 łóżko piętrowe. Apartamenty składają się z sypialni z podwójnym łóżkiem + łóżko dodatkowe, łazienki z prysznicem/WC, kuchni z telewizją kablową i balkonem. Przy rezerwacji apartamentów należy uiścić opłatę za sprzątanie na miejscu (aktualnie 59,00 EUR/stan na wrzesień 2021).
Bez wyżywienia lub śniadanie w formie bufetu dostępne do rezerwacji.
Za opłatą: korzystanie z sauny i masaże.
Łóżeczko dziecięce (na życzenie/za opłatą).
Korzystanie z pomieszczenia na narty z podgrzewaczem do butów Wi-Fi Przy rezerwacji pokoju: obfite śniadanie w formie bufetu Przy rezerwacji apartamentu: pościel, ręczniki i ręczniki kąpielowe, prąd, woda i opłata za śmieci
Zwierzęta domowe są zabronione. Zameldowanie: od 14:00, wymeldowanie: do 09:00. Ograniczona mobilność Proszę pamiętać, że nasze oferty pakietowe generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby.
Proszę pamiętać, że w niektórych miejscach docelowych mogą wystąpić dodatkowe koszty, np. podatek miejski, podatki turystyczne, opłaty na rzecz kultury itp. Wysokość kwoty ustala odpowiednie miasto/gmina, proszę zapoznać się z tym przed przyjazdem. Proszę również pamiętać, że zwierzęta domowe zawsze wymagają zgłoszenia i mogą być wprowadzane do hoteli tylko za opłatą. Jest to zależne od hotelu i należy uiścić opłatę na miejscu.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że wpływ na obiekty hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi gastronomiczne i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia w przyjeździe/wyjeździe oraz ogólne przestrzeganie przepisów na miejscu nie są w żadnym momencie wykluczone.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie linii lotniczej, którą zarezerwowano, oraz przepisów wjazdowych, informacji o miejscu docelowym i informacji specjalnych są częścią Państwa umowy podróżnej. Można je znaleźć w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać zameldowania online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za zameldowanie na lotnisku. Czas i opłaty za zameldowanie online na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express zameldowanie online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 EUR; Eurowings zameldowanie online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 EUR; TuiFly zameldowanie online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 EUR; Ryanair zameldowanie online
najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 EUR.
Proszę pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z wieloma łóżkami dostawczymi powierzchnia użytkowa pomieszczeń zmniejsza się. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednią rezerwację pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto rozmiar dostępnych łóżek zależy od regionalnych szczególności wyposażenia hotelu.