Hotel znajduje się w Rimini, zaledwie 250 m od plaży. Lotnisko Rimini (RMI) znajduje się około 6 km od hotelu.
V.le R.Parisano 4047921 RiminiMarina CentroTel.: +39 0541 391462Fax: +39 0541 391492
Hotel zaprasza do holu z recepcją. Udogodnienia obejmują restaurację i bar. W recepcji można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Parking jest bezpłatny, w zależności od dostępności. Za dodatkową opłatą można skorzystać z garażu. Zwierzęta są akceptowane na życzenie i po wcześniejszym umówieniu.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Pokoje obejmują sypialnie, łazienkę z prysznicem (tylko kurtyna, nie ma kabiny) i balkon. Udogodnienia obejmują klimatyzację, sejf, suszarkę do włosów, telewizor i telefon.
W przeciwnym razie takie same wyposażenie jak pokój komfortowy pokoje oferują kabinę prysznicową w łazience, dziecko śpi w łóżku rodziców. Łóżeczka dziecięce są oferowane w zależności od dostępności. Dzieci poniżej 3 lat nie mają własnego łóżka, dzieci od 3. roku życia mają dodatkowe łóżko. Dla 2 dzieci w wieku powyżej 3 lat dostępne jest łóżko piętrowe. W przypadku zakwaterowania 4 osób zakwaterowanie na łóżku piętrowym jest możliwe.
Możesz pomóc sobie na śniadanie w formie bufetu (zwykle w formie bufetu).
Śniadanie zazwyczaj z bufetu, kolacja jako wybór menu z bufetem warzywnym.
Śniadanie zazwyczaj z bufetu, kolacja jako wybór menu z bufetem warzywnym. Dodatkowo dostaniesz na obiad 1/2 l wody i 1/4 l wina na osobę. Na plaży znajduje się 1 parasol i 2 leżaki na pokój.
Śniadanie, obiad i kolacja w formie menu z bufetem warzywnym.
Na plaży znajduje się 1 parasol i 2 leżaki na pokój. Dodatkowo na obiad i kolację otrzymasz 1/2 litra wody i 1/4 litra wina na osobę. Na plaży znajduje się 1 parasol i 2 leżaki na pokój.
Należy pamiętać, że podatek miejski jest pobierany. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i musi zostać uiszczona bezpośrednio przez hotel. (Zastrzega się zmianę).
Ten produkt ma zwykle ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Dodatkowe opłaty za bagaż podręczny (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą dotyczyć transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z góry.
Bezpłatny bagaż i jedzenie mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Uwaga: w przypadku wszystkich osób, które nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub Beneluksu, zameldowanie w hotelu może powodować problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać kolejnej płatności na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest wyłącznie od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana rezerwacji jest miejscowa) lot powrotny to nocny lot, z wylotem do 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o 12:00 (miejscowe odchylenie zarezerwowane) dzień wcześniej. Zameldowanie lub późne sprawdzenie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, za dodatkową opłatą można zarezerwować dodatkową noc przed odlotem. Skontaktuj się z obsługą klienta.