Hotel położony jest w Rimini, zaledwie 150 m od plaży. Niektóre bary i restauracje znajdują się w odległości około 300 m. Najbliższy park oddalony jest o około 2 km. Lotnisko Rimini (RMI) znajduje się około 4 km od hotelu.
Viale Fano 9
47924 Bellariva di Rimini
Rimini
Tel .: +39 0541 380296
Faks: +39 0541 380296
Hotel wita w recepcji. Do pokoi można łatwo dostać się windą. Restauracja dba o twoje dobre samopoczucie. Możesz wygodnie zakończyć dzień w hotelowym barze. W recepcji można bezpłatnie korzystać z WiFi. Z parkingu można korzystać w zależności od dostępności i za opłatą 5 EUR za dzień. Małe zwierzęta domowe są akceptowane w hotelu na życzenie i za opłatą.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między godziną 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można znaleźć w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Pokoje obejmują sypialnie i łazienki z prysznicem lub wanną / toaletą. Wyposażenie obejmuje telewizor, telefon, WiFi (bezpłatnie), suszarkę do włosów, sejf.
Należy pamiętać, że klimatyzacja jest częściowo płatna i należy ją uregulować bezpośrednio w hotelu.
Należy pamiętać, że dodatkowe łóżko jest możliwe, jeśli pokój zajmują co najmniej trzy osoby. Dodatkowe łóżko może również przybrać formę rozkładanej sofy lub dodatkowego łóżka.
Możesz pomóc sobie przy śniadaniu (zwykle w formie bufetu).
Śniadanie i kolacja zwykle z bufetu.
1/2 litra wody i 1/4 litra wina na osobę i posiłek jest wliczona w cenę.
Na plaży dostaniesz 1 parasol i 2 leżaki na pokój bezpłatnie.
Śniadanie, lunch i kolacja zwykle z bufetu.
Śniadanie, lunch i kolacja zwykle z bufetu.
1/2 litra wody i 1/4 litra wina na osobę i posiłek jest wliczona w cenę.
Na plaży dostaniesz 1 parasol i 2 leżaki na pokój bezpłatnie.
Uwaga: pobierany jest podatek miejski. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić na miejscu w hotelu. Wysokość podatku miejskiego zależy od kategorii hotelu i jest obliczana za noc i za osobę (od 14 lat).
1 * hotel = 0,70 EUR
2 * hotel = 1,00 EUR
3 * hotel = 1,50 EUR
4 * hotel = 2,00 EUR
5 * hotel = 2,50 EUR
(Zastrzega się możliwość zmian)
Pokoje seniorów można zarezerwować tylko dla osób w wieku powyżej 60 lat. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony dla wszystkich podróżnych, którzy zajmują pokój. Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, dodatkowe koszty poniosą podróżni na miejscu.
Wyposażenie w pokojach dla seniorów zasadniczo odpowiada standardowym pokojom.
Ten produkt ma ogólnie ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Zapytaj swojego agenta rezerwacji przed dokonaniem rezerwacji, czy nadal spełnia twoje indywidualne potrzeby!
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe koszty bagażu wielkogabarytowego (np. Akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Podane ceny obowiązują tylko dla podróżnych mieszkających w UE, EOG i Szwajcarii. Jeśli te wymagania nie zostaną spełnione, hotelarz może odmówić zakwaterowania lub zażądać dodatkowej opłaty na miejscu.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują o godzinie 4:00 rano, a później w strefie docelowej, odprawa w hotelu będzie miała miejsce dopiero w dniu przyjazdu od godziny 14:00 (lokalne odstępstwa zastrzeżone).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu do godziny 04:00 z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem miejscowego odstępstwa) dzień wcześniej.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie użytkowania pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Możliwe jest zarezerwowanie dodatkowej nocy przed wylotem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta.