- Kiris
- ok. 400 m od prywatnej plaży piaszczysto-żwirowej (zalecane obuwie kąpielowe)
- Sklepy ok. 600 m, centrum miasta Kemer ok. 7 km
- lotnisko AYT ok. 67 km
- Budynek główny, aneks po 4 piętra każdy
- 95 pokoi
- Lobby, recepcja (24h), winda, WiFi
- Restauracja
- Bar przy basenie
- Basen, basen dla dzieci (sezonowo i w zależności od pogody)
- Leżaki, parasole na plaży (w zależności od pory roku i pogody)
- Ręczniki kąpielowe (za kaucją)
Pokój dwuosobowy (ok. 18-20 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, telefon, WiFi, mini lodówka, sejf, klimatyzacja
Duży pokój dwuosobowy (ok. 22-25 m2)
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Bardziej przestronny
- Dodatkowe opcje spania
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Wszystko w cenie
- Śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja
- przekąski w ciągu dnia, kawę/herbatę i ciastka po południu, przekąskę o północy
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w barach otwartych w podanych godzinach
- Za opłatą dodatki typu: Napoje importowane, świeżo wyciskane soki owocowe
- Obowiązkowe jest noszenie opaski all-inclusive
- W restauracji wymagane jest odpowiednie ubranie
- Basen dla dzieci
- Plac zabaw
- Wysokie krzesełka w restauracji (w zależności od dostępności)
- Łóżeczka dziecięce (na zamówienie, za opłatą)
- tenis stołowy, rzutki
- za opłatą: bilard, badminton
- Miękka animacja
- Opcje parkingowe (w zależności od dostępności)
- Zameldowanie od: 12:00
- Wymeldowanie do: 14:00
Informujemy, że wiza elektroniczna (e-wiza) została wprowadzona dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) od 10 kwietnia 2014 r. Dotyczy to podróży wakacyjnych i służbowych i należy go złożyć i wydrukować online na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży.
Podróżni innych narodowości powinni zatem sprawdzić w lokalnej ambasadzie lub konsulacie wymogi wjazdowe.
Należy pamiętać, że rezerwacje typu Hotel Only do Turcji są ważne wyłącznie dla uczestników podróży, którzy przedstawią dowód zamieszkania na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu albo posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu lokalny hotel ma prawo pobrać opłatę dodatkową w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zarezerwowanym przez Państwa hotelu, hotelach sąsiednich oraz w najbliższej okolicy mogą odbywać się prace remontowo-budowlane.
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
http://www.coraltravel.ch/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na świeżym powietrzu oraz obiekty sportowe i rozrywkowe mogą również zostać zamknięte lub anulowane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.