Kameralny hotel zlokalizowany bezpośrednio przy pięknej plaży w niedużej miejscowości Bitez, oferuje swoim gościom wspaniałe widoki i stylowe wnętrza. Dla chcących pozwiedzać Bodrum i okolice to bardzo dobra baza wypadowa. Obiekt polecany głównie dla par.
Bitez, 8 km od centrum Bodrum, 45 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 3000 m2.
2010 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 50 m długości, dojście do plaży ulicą.Bezpłatne: leżaki.
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), łazienka (prysznic, WC)
- pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (08:00-10:00), obiad (13:00-14:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:30-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- brodzik
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1000 M2 MAX 70 GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - WDROŻENIE PROCEDURY W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - PRZYGOTOWANE SĄ DWA POKOJE DLA OSÓB ZAKAŻONYCH, KTÓRE NIE BĘDĄ MOGŁY WYJŚĆ Z POKOJU PRZEZ 14 DNI
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy