Luksusowy hotel położony bezpośrednio przy Newskim Prospekcie w Petersburgu znajduje się w pobliżu wielu atrakcji turystycznych miasta, takich jak Muzeum Rosyjskie i Katedra św. Izaaka. W kilka minut spacerem można dotrzeć do ważnych centrów handlowych i biznesowych. Najbliższa stacja metra nazywa się Mayakovskaya i znajduje się około 100 metrów od budynku hotelowego.
Ten hotel historyczny został zbudowany w 1861 roku. Na gości czeka 388 pokoi dla niepalących, 18 apartamentów typu junior, 34 apartamenty i 297 pokoi dwuosobowych, które są rozmieszczone w dwóch 7-piętrowych budynkach z windami. Wielojęzyczny personel w recepcji jest do dyspozycji przy zameldowaniu i wymeldowaniu. Goście hotelu otrzymują powitalny napój. W wyposażeniu znajdują się szafa, przechowalnia bagażu i sejf. WiFi jest dostępne w miejscach publicznych (bez opłat). Obiekt oferuje szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Dostępne są udogodnienia dla osób na wózkach inwalidzkich. Jest szereg sklepów, które zapraszają do spacerów i przeglądania. Przy przyjeździe samochodem goście mogą zaparkować w garażu (za opłatą) lub na parkingu (za opłatą), w zależności od dostępności. Do innych usług należy całodobowa ochrona, wynajem samochodów, usługi transferowe, płatna całodobowa obsługa pokojowa, usługa budzenia, pralnia, fryzjer, pralnia samoobsługowa, usługi portiera oraz własny autobus wahadłowy. W strefie biznesowej (centrum biznesowe) dostępny jest projektor i flipchart/długopisy. Na konferencje, wykłady lub spotkania dostępnych jest 17 sal.
W pokojach znajduje się klimatyzacja, centralnie sterowane ogrzewanie i wentylator. Goście otrzymują prezent powitalny. Balkon lub taras są standardowym wyposażeniem większości pokoi. W pokojach z wykładziną dywanową znajduje się podwójne łóżko, łóżko king-size lub sofa. Opcjonalnie można zarezerwować osobne sypialnie. Dodatkowe łóżka i łóżeczka dla dzieci są dostępne na życzenie za opłatą. Sejf, biurko oraz, za opłatą, minibar są również dostępne. Dostępna jest także lodówka i czajnik/ekspres do kawy. Zestaw do prasowania jest dostępny dla dodatkowego komfortu gości. Ponadto dostępny jest telefon z bezpośrednim wywołaniem, telewizor z odbiorem satelitarnym/kablowym, adapter do gniazdka, budzik i WiFi (bez opłat). Goście mogą skorzystać z wieczornej usługi przygotowania do snu. Wybór poduszek zapewnia wygodę. Łazienki są wyposażone w prysznic, wannę i bidet. Suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, szlafroki i telefon są dostępne do użytku. Dla szczególnego komfortu w łazienkach dostępne są kosmetyki. Ponadto dostępne są 2 pokoje przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich z łazienkami bez barier.
Oferta sportowa i rozrywkowa zapewnia możliwości elastycznego spędzania wolnego czasu. W strefie rekreacyjnej obiekt oferuje oprócz siłowni i sauny także płatny salon piękności. Wieczorem goście mogą zakończyć dzień przy muzyce na żywo.
Obiekty gastronomiczne obejmują jadalnię, salę śniadaniową, kawiarnię, bar, bar w holu i pianobar. Za gastronomię odpowiada restauracja à la carte z klimatyzacją (dla niepalących). Można zarezerwować nocleg ze śniadaniem. Obfity bufet śniadaniowy zachęca do wstania z łóżka. Dostępne są dania wegetariańskie. Za opłatą kucharze przygotowują również posiłki bezglutenowe i menu dla dzieci. Za opłatą dostępne są napoje bezalkoholowe i alkoholowe.
Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Proszę pamiętać, że pokoje Economy, Best Price, Low-Cost, Sparzimmer to oferty w obniżonej cenie. Decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu, należy do hotelu. Chętnie przekażemy Państwa życzenia do hotelu, jednak nie możemy zapewnić, że zostaną one zrealizowane.
Proszę pamiętać, że nasze pakiety wakacyjne generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby.
Dopuszczalny bagaż i usługi cateringowe mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Chętnie pomoże Państwu nasz zespół serwisowy ECCO pod adresem
Wymagania dotyczące wjazdu mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje specyficzne dla kraju można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Ostateczne i wiążące informacje na temat wymagań dotyczących wjazdu mogą udzielić tylko odpowiednie ambasady i konsulaty poszczególnych państw.
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu przy rezerwacji hotelu w miejscu docelowym. W takim przypadku można się spodziewać, że hotelarz na miejscu odrzuci rezerwację lub pobierze znaczny dodatkowy koszt.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przybycia od 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu w dniu przybycia w sezonie wysokim może odbywać się dopiero od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń). Jeśli na powrocie jest lot nocny, z czasami odlotu do 04:00 rano z miejsca docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie z hotelu nastąpi już o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji hotelowej!
Proszę pamiętać, że czasy zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Państwa zameldowanie przewiduje się w godzinach od 12:00 do 16:00, a wymeldowanie w godzinach od 10:00 do 14:00. Dalsze informacje dotyczące zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Proszę zajrzeć na naszą stronę internetową:
Oczywiście nasz zespół serwisowy ECCO jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30 - 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem e-mail: