Hotel znajduje się w Ixia i jest oddzielony od publicznej plaży żwirowej "Ixia Beach" (zalecane obuwie kąpielowe" przez ulicę. Najbliższe możliwości rozrywkowe można osiągnąć w kilka kroków. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się również supermarket i kilka sklepów. Najbliższą atrakcją turystyczną jest Stare Miasto (ok. 4 km). Najbliższe miasto Ialysos znajduje się około 4 km stąd. Lotnisko: RHO około 10 km.
Klimatyzowany hotel składający się z głównego budynku i kilku budynków bocznych dysponuje 88 pokojami rozmieszczonymi na 3 piętrach. Wewnątrz znajduje się lobby, recepcja (24 h), sejf (za opłatą), 3 windy oraz bar i WiFi (w miejscach publicznych). Do dyspozycji gości jest również salon telewizyjny z telewizją satelitarną i telewizorem płaskoekranowym. Wśród udogodnień znajduje się także restauracja. Kompleks basenowy obejmuje sezonowo otwarty basen oraz bar przy basenie (w zależności od sezonu) i oddzielny brodzik dla dzieci. Teren zewnętrzny dysponuje tarasem. Ponadto goście mogą relaksować się w ogrodzie hotelowym. Goście hotelowi mają do dyspozycji leżaki i parasole przy basenie. Na plaży leżaki i parasole są dostępne za opłatą.
Pokój dwuosobowy (ok. 27 m²): Dysponuje łazienką lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, telewizorem, klimatyzacją (bezpłatnie), sejfem (bezpłatnie), WLAN (bezpłatnie), telewizją satelitarną, telefonem, lodówką i balkonem. Pokój rodzinny standardowy: Dysponuje tymi samymi udogodnieniami co pokoje dwuosobowe, ale z dodatkowymi miejscami do spania. Apartamenty (ok. 42 m²): Dysponują tymi samymi udogodnieniami co pokoje dwuosobowe, dodatkowo mają połączoną część dzienną/sypialną (bez aneksu kuchennego). Możliwość rezerwacji z widokiem na morze za dodatkową opłatą.
Śniadanie lub półpensjonat Półpensjonat: Śniadanie i kolacja w formie bufetu
- oddzielny brodzik przy basenie - krzesełka do karmienia - plac zabaw
- ewentualnie za opłatą: bilard, siłownia (10:00 - 20:00), wypożyczalnia rowerów, masaże - muzyka na żywo 2 razy w tygodniu
- akceptowane metody płatności: Euro/Master Card, Visa - usługi pralnicze (za opłatą), usługi prasowania (za opłatą) - sprzątanie pokoi, - napięcie elektryczne: 220 Volt
Podatek turystyczny: Proszę pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek turystyczny. Jest on uzależniony od klasyfikacji (kategorii krajowej) hotelu: Hotele 1* i 2* / zakwaterowania wynosi podatek za pokój za noc około 1,50 EUR Hotele 3* / zakwaterowania wynosi podatek za pokój za noc około 3 EUR Hotele 4* / zakwaterowania wynosi podatek za pokój za noc około 7 EUR Hotele 5* / zakwaterowania wynosi podatek za pokój za noc około 10 EUR Podatek turystyczny jest płacony na miejscu w hotelu. (Zmiany zastrzeżone)
Dla Państwa bezpieczeństwa w Państwa kraju wakacyjnym oraz hotelu podejmowane są szerokie środki mające na celu ograniczenie pandemii koronawirusa. Może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń w usługach w zależności od miejsca i regionu, które mogą mieć wpływ na udogodnienia hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi gastronomiczne i aktywności. Ponadto mogą obowiązywać różne zasady dla osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub osób niezaszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych. Nadzwyczajne okoliczności związane z pandemią koronawirusa mogą również prowadzić do odwołań lotów, zmian w godzinach lotów/rozkladzie oraz zamknięć hoteli, późniejszych otwarć hoteli i przebookowań - nawet w bardzo krótkim czasie. Staramy się jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę w takich przypadkach. Jeśli będziemy musieli odwołać Państwa podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Państwem.
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli przyjeżdżają Państwo poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możliwe, że dziecko zostanie umieszczone w łóżku rodziców. Ewentualnie może być konieczna opłata na miejscu.
Z naszego punktu widzenia obiekt hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności.
Proszę zapoznać się z przepisami dotyczącymi bagażu, wyżywienia na pokładzie i odprawy swojej linii lotniczej w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen http://www.coraltravel.ch/fluginformationen Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbywa się w klasie ekonomicznej.
Proszę pamiętać, że przynajmniej jeden uczestnik podróży musi mieć co najmniej 18 lat.
Proszę pamiętać, że pokoje hotelowe w dniu przyjazdu są dostępne w kraju zazwyczaj dopiero od około godziny 14. W przypadku przyjazdu do godziny 3:59 rano otrzymają Państwo natychmiast swój zarezerwowany pokój.
Aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa oraz medyczne dla obywateli UE są przekazywane zgodnie z naszymi obowiązkami informacyjnymi przed rezerwacją lub przekazywane przez Państwa biuro podróży. Na portalach internetowych te informacje są przedstawiane przed dokonaniem rezerwacji.
Proszę pamiętać, że podane udogodnienia hotelowe, usługi gastronomiczne, tereny zewnętrzne i aktywności mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego oraz możliwości sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie niezależnie od obłożenia i pogody.
Proszę pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w naszej opisie hotelu podano inaczej.
Proszę pamiętać, że w niektórych hotelach mogą Państwo być wysadzani w wyznaczonych punktach przystankowych w pobliżu swojego hotelu, zamiast w swoim indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Z powodu lokalizacji niektórych hoteli (np. w strefach pieszych) w tych miejscach może być niemożliwe zapewnienie usługi od drzwi do drzwi. W takim przypadku kierowcy wysadzą Państwa w najbliższym możliwym miejscu do zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport Państwa bagażu do zakwaterowania. Prosimy uprzejmie poinformować swoją agencję transferową oraz zarezerwowany hotel, jeśli podczas podróży wystąpią opóźnienia w Państwa locie. Jeśli zarezerwowali Państwo podróż bez transferu i przyjeżdżają Państwo do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby Państwa zarezerwowana usługa została zrealizowana. Proszę pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi być zgłoszony przed wyjazdem, a koszty transportu na transferach mogą być naliczane.