Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Proszę czekać ...
Cyfrowa i telefoniczna obsługa TUI 24/7 oraz przewodnik - Isabella Valamar Collecti
Nasz międzynarodowy zespół przewodników regularnie odwiedza Państwa w tym hotelu i jest do Państwa dyspozycji w kwestiach pytań, informacji i wskazówek osobiście. Ta usługa TUI może się różnić w zależności od sezonu. W aplikacji myTui znajdą Państwo aktualne informacje przed wyjazdem.
Dodatkowo nasz zespół obsługi klienta TUI mówiący po niemiecku jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w formie cyfrowej przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i przez SMS.
Miejscowość - Isabella Valamar Collecti
Poreč
Lokalizacja i otoczenie - Isabella Valamar Collecti
Ten hotel wita gości w Poreč.
To, co oferuje Twój obiekt - Isabella Valamar Collecti
Urlopowicze i podróżujący w interesach mają do dyspozycji szereg usług dostosowanych do ich potrzeb, które zapewniają wygodny pobyt.
Basy: Basen wewnętrzny
Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Jedzenie i picie - Isabella Valamar Collecti
Bar
Wellness - Isabella Valamar Collecti
Liczba saun: 1
Tak mieszkasz - Isabella Valamar Collecti
Obiekt oferuje wybór komfortowych zakwaterowań z różnymi udogodnieniami. Możliwość rezerwacji pokoi o różnych kodach w aktualnych cenach.
Destynacja i społeczność - Isabella Valamar Collecti
Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społeczne (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring lub darowizny rzeczowe)
Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby wspierać młodych ludzi w zdobywaniu umiejętności i pewności siebie potrzebnych do zatrudnienia.
Obiekt dostarcza gościom informacji o lokalnych ekosystemach, dziedzictwie kulturowym i kulturze oraz etykiecie dla odwiedzających.
Obiekt inwestuje 10% swoich dochodów z powrotem w lokalną społeczność lub w lokalne projekty zrównoważonego rozwoju.
Gościom oferowane są wycieczki i aktywności organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
Obiekt regularnie szkoli zespół pracowników w zakresie tego, jak mogą przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.
Bioróżnorodność i ekosystem - Isabella Valamar Collecti
Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu.
Obiekt oferuje bezpłatny transport wahadłowy.
Energia - Isabella Valamar Collecti
Obiekt oferuje stacje ładowania dla samochodów elektrycznych.
Obiekt produkuje swoją własną energię odnawialną (np. poprzez wykorzystanie energii słonecznej, wiatrowej, fotowoltaiki lub biomasy).
Pokoje gościnne wyposażone są w przełączniki oszczędzające energię (np. sterowany prąd z kartą pokojową).
Izolacja dachów, podłóg lub ścian obiektu została poprawiona.
Obiekt wdrożył system zarządzania energią lub środowiskiem.
Obiekt posiada czujniki ruchu w pokojach i w przestrzeniach publicznych.
Oferowane są potrawy wegańskie.
Oferowane są potrawy wegetariańskie.
Obiekt ma politykę dotyczącą odpadów spożywczych, która obejmuje edukację, zapobieganie, redukcję, recykling i utylizację odpadów spożywczych.
Wszystkie okna hotelowe są podwójnie oszklone.
Odpady - Isabella Valamar Collecti
Produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne oferowane gościom są wolne od testów na zwierzętach i mikroplastiku.
Obiekt wyznacza cele w celu redukcji marnotrawstwa żywności.
Jednorazowe mieszadełka do koktajli z plastiku nie są oferowane.
Obiekt posiada plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, przestrzeniach wspólnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, bio).
Obiekt dysponuje wielokrotnego użytku kubkami (zamiast jednorazowych kubków).
Obiekt dysponuje wielokrotnego użytku naczyniami (zamiast jednorazowych naczyń).
Obiekt zainstalował stacje do uzupełniania wody i oferuje gościom korzystanie z nich zamiast jednorazowych plastikowych butelek z wodą.
Woda - Isabella Valamar Collecti
Obiekt prowadzi swoje ogrody w sposób efektywny, aby zmniejszyć zużycie wody (np. rośliny krajowe lub odporne na suszę, nawadnianie ogrodów w nocy itp.).
Pralnia obiektu dba o efektywne zużycie, aby uniknąć marnotrawstwa wody.
Czyszczenie pokoi jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
Obiekt prowadzi i czyści swoje baseny w taki sposób, aby zredukować marnotrawstwo wody.
Obiekt używa tylko systemów prysznicowych oszczędzających wodę.
Obiekt używa tylko spłuczek toaletowych oszczędzających wodę.
Obiekt zaleca gościom ponowne użycie ręczników.
Inne - Isabella Valamar Collecti
Obiekt stosował podczas budowy lub ostatniego większego remontu zrównoważone metody i materiały.
Obiekt sporządza coroczny raport dotyczący zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) pokazuje jego postępy w zakresie celów.
Proszę zwrócić uwagę! - Isabella Valamar Collecti
W przypadku podróży pakietowej z międzynarodowym lotem bilet kolejowy do lotu z niemieckich lotnisk (i EuroAirport Basel) można bezpłatnie dodać. Bilet kolejowy do lotu nie obowiązuje w przypadku:
Rezerwacji czystej usługi lotniczej,
Rezerwacji usługi hotelowej bez lotu,
Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet kolejowy do lotu można dodać za opłatą)
Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
Odlotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowej trasy do granicy
Dla gości TUI Deutschland przyjeżdżających z zagranicy bilet kolejowy do lotu obowiązuje dla odlotów z niemieckich lotnisk od granicy w Niemczech. Przy rezerwacji podróży pakietowej w Internecie bilet kolejowy do lotu jest już wliczony. Bilet kolejowy do lotu jest współpracą z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji można znaleźć na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
Prywatny transfer można dodać w wielu hotelach. Z wyjątkiem rezerwacji indywidualnych
Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny na dobę (osobiście, telefonicznie lub e-mailem) podczas Państwa urlopu.
Wynajem samochodów od TUI CARS jest dostępny w wielu destynacjach.
Podatek turystyczny - Isabella Valamar Collecti
Podatek turystyczny/ekologiczny/podatek turystyczny: Zgodnie z aktualnym stanem Chorwacja w regionie Istria pobiera podatek turystyczny od ceny noclegu na osobę, za noc, płatny na miejscu w hotelu, zakwaterowanie: 01.01.24-31.12.25
EUR 0,80 od 12. roku życia
EUR 1,60 od 18. roku życia
Wymagania wjazdowe do Chorwacji - Isabella Valamar Collecti
Niezależnie od tego, czy wybierają Państwo podróż pakietową TUI, wakacje hotelowe z dojazdem własnym, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszą się Państwo wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach dotyczących Państwa podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca Państwa wypoczynku, Państwa portal informacyjny myTui z cenną wiedzą podróżniczą na temat Państwa wakacji, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Państwa bezpiecznej podróży.
Podstawowe cechy Twojego hotelu - Isabella Valamar Collecti
Wyposażenie
Basy: Basen wewnętrzny
Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Informacja dla osób z ograniczoną mobilnością - Isabella Valamar Collecti
Produkt ten jest ogólnie nieodpowiedni dla osób z ograniczoną mobilnością. Czy mimo to odpowiada on Państwa indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.