Polityka prywatności

Administratorem danych jest Dreamtours.pl z siedzibą w Gdańsku, która udostępnia Ci bezpośrednio usługę świadczoną w ramach tego serwisu (dalej „Usługa”). Dane przetwarzane będą w celu świadczenia na Twoją rzecz Usługi, dopasowania Usługi do Twoich zainteresowań, zapewnienia bezpieczeństwa Usługi, w tym wykrywanie różnego rodzaju botów i nadużyć, jak również w celu wykonywania pomiarów statystycznych i udoskonalania Usługi tak, żeby spełniała Twoje oczekiwania oraz, w niektórych sytuacjach w celu marketingu produktów lub usług Administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy o świadczenie Usługi na Twoją rzecz (tą umową jest regulamin, który akceptujesz korzystając z Usługi). Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem, będą podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np. podwykonawcy naszych usług elektronicznych oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście wyłącznie w przypadku gdy wystąpią z żądaniem przekazania im danych w oparciu o stosowną podstawę prawną. Masz prawo m.in. do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach. Prawa te oraz sposób ich realizacji opisaliśmy w polityce prywatności.

Mandarin Oriental San Francisco

USA,

Kalifornia,

San Francisco

Mandarin Oriental San Francisco
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Życie nocne

Opis tego hotelu nie jest jeszcze przetłumaczony na język polski - przedstawiamy opis oryginalny organizatora.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Kategorie: 6

Lage: Im Herzen von San Francisco auf der Sansome Street gelegen. Alle Sehenswürdigkeiten und der Union Square sind schnell zu Fuß erreichbar.

Ausstattung: Das luxuriöse Hotel befindet sich hoch oben im 38-48. Stock eines Wolkenkratzers und bietet seinen Gästen einen ganz besonderen Blick über San Franciscos berühmteste Sehenswürdigkeiten. Es verfügt über das außergewöhnliche Restaurant „Brasserie S&P" mit für San Francisco typische Küche, eine Lounge sowie einen Reinigungsservice (gegen Gebühr). Valet-Parken ist am Hotel gegen eine Gebühr von ca. USD 62/Tag möglich.

Zimmer: 158. Die Deluxe City View Zimmer (ca. 39 qm) bieten eine schöne Aussicht auf die Stadt und sind mit Marmorbad, WC, Föhn, Bademantel, Telefon, WiFi (gegen Gebühr), Flachbild-TV, iPod Docking-Station und einem Kingsizebett ausgestattet. Die Premier Bridge to Bridge Zimmer (ca. 42 qm) sind etwas größer und bieten zusätzlich einen Panoramablick auf die San Francisco Bay sowie Golden Gate und Oakland Bridge. Die Mandarin Bay Bridge Zimmer (ca. 53 qm) bieten einen Ausblick auf die San Francisco Bay und die Oakland Bridge.

Fit & Aktiv: Fitness-Center.

Gegen Gebühr: Spa- und Wellnessbereich. Es werden verschiedene Andwendungen angeboten.

Extra: Tageszeitung, Schuhputzservice, Fernglas und Regenschirm stehen zur Verfügung. Tee und Gebäck bei Ankunft.

Kundeninformationen:
Hinweis: 100% Kindererm. für max. 1 Kind bis 11 J. bei 2 Erw. im DZ (ohne Zustellbett).

Hinweis: Diese Leistungsbeschreibung ist gültig vom 01.11.2014 bis 30.04.2015 (Winterkatalog 2014/2015).

Dies ist eine Beschreibung aus dem Katalog USA, Kanada, Bahamas Bermuda Winter 2014/2015 des Anbieters Meier's Weltreisen.
Der Katalog ist gültig vom 1.11.2014 bis zum 30.4.2015

Veranstalter Info: - Mandarin Oriental San Francisco


Bitte beachten Sie, dass die Leistungen eines Infox-/Last Minute-Angebots von den Leistungen der hier dargestellten Katalogausschreibung abweichen können.
Geschuldet werden ausschließlich die Leistungen, die Sie selbst in der Auswahl selektiert haben.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 867 opinii podróżnych
Doskonałe
670
Dobre
126
Średnie
41
Złe
18
Okropne
12
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
v