Hotel położony jest w Side, bezpośrednio przy piaszczystej plaży. W pobliżu znajdują się liczne sklepy i lokale rozrywkowe. Centrum Side oddalone jest o około 1,5 km, Manavgat o około 8 km. Lotniska: GZP ok. 108 km, AYT ok. 66 km.
Kompleks hotelowy składa się z kilku budynków i posiada łącznie 258 pokoi. Udogodnienia hotelu obejmują lobby z całodobową recepcją, WiFi (bezpłatne do 300 MB), lobby bar, minimarket i salon fryzjerski. Do wyposażenia należy także restauracja (kuchnia międzynarodowa i narodowa) oraz kilka barów. Na terenie basenu znajduje się basen sezonowy, bar przy basenie (sezonowy) i zintegrowany basen dla dzieci. Leżaki i parasole (bezpłatne, zmiana za opłatą) są dostępne na plaży i przy basenie.
Pokój dwuosobowy (ok. 18 m2): wyposażony w wannę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, telefon, telewizję satelitarną, klimatyzację (indywidualnie ustawianą), sejf do wynajęcia, mini lodówkę oraz balkon lub taras. 25-30 m2): Mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe, mają dodatkową sypialnię i są bardziej przestronne.Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
All inclusive: śniadanie, późne śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, lody, kawa/herbata i ciasta po południu, przekąska o północy. Lokalne napoje alkoholowe zgodnie z menu all inclusive wliczone są w cenę od 10:00 do 23:59. Różne napoje bezalkoholowe oferowane są bezpłatnie przez całą dobę. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą.
- Mini klub od 10:00 do 12:00 i od 14:30 do 17:00 - Mini disco (każdego wieczoru przed spektaklem) - Plac zabaw - Basen dla dzieci - Wysokie krzesełka - Menu dla dzieci (na zamówienie, gratis) bezpłatnie)
- Jeśli dotyczy, za opłatą: sala fitness, sauna, łaźnia turecka, pokój gier, tenis stołowy, siatkówka plażowa, aerobik, bilard. - Rozrywka dla dorosłych
- Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard- Zwierzęta: niedozwolone- Zmiana pościeli: 3 razy w tygodniu- Zmiana ręczników: co 2 dni- Usługa pralni (za opłatą)
Informujemy, że wiza elektroniczna (e-wiza) została wprowadzona dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) od 10 kwietnia 2014 r. Dotyczy to podróży wakacyjnych i służbowych i należy go wypełnić i wydrukować online na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży.W związku z tym podróżujący innych narodowości powinni zapytać o warunki wjazdu w lokalnej ambasadzie lub konsulacie.
Należy pamiętać, że rezerwacje typu Hotel Only do Turcji są ważne wyłącznie dla uczestników podróży, którzy przedstawią dowód zamieszkania na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu albo posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu lokalny hotel ma prawo pobrać opłatę dodatkową w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zarezerwowanym przez Państwa hotelu, hotelach sąsiednich oraz w najbliższej okolicy mogą odbywać się prace remontowo-budowlane.
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołania lotów, zmian czasu/rozkładu lotu, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, posiłków na pokładzie i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenJeśli zarezerwowałeś lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne nie są koniecznie oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i Jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.Informujemy, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem oraz koszty transportu w dniu transferu.
Ogólnie
- Zasady dotyczące odległości (sezonowo)
- Dozownik środka dezynfekującego
- Zwiększone środki czystości (codziennie)
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia higieniczne dla personelu
- Szkolenia z zakresu higieny rąk dla personelu
- Sprzęt ochronny dla personelu
- Zaplecze odnowy biologicznej z częścią prywatną
- niedostępny od (data) do (data) od 16 listopada 2022 do 1 kwietnia 2023: Kwatera tymczasowo zamknięta
Żywnościowy
- Jednorazowe sztućce
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: dostawka
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju (codziennie)
Usługi
- Zdalna konsultacja lekarska (płatna, niemiecki, angielski)
- Cyfrowy dostęp do pokoju
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udziela bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.