Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Informacje ogólne - Bellevue Montmartre
Kategoria: 3
Kategoria: 3 gwiazdki - Bellevue Montmartre
Lokalizacja: - Bellevue Montmartre
Hotel położony jest u podnóża legendarnego Montmartre, w pobliżu gondoli, która zabierze Cię do Sacre Coeur i Place du Tertre. Poznaj dzielnicę artystów w Paryżu, której malownicze budynki z XVIII wieku były siedzibą słynnych malarzy, takich jak Picasso i Monet. Z hotelu można łatwo dotrzeć także do pozostałych dzielnic Paryża. Stacja metra Anvers znajduje się blisko domu. Stamtąd można łatwo dotrzeć do dworca Gare du Nord. Oprócz innych stacji metra, takich jak „Etoile” (Pola Elizejskie), w pobliżu hotelu znajduje się także Opera Paryska. Lotnisko Charles de Gaulle oddalone jest od obiektu o około 32 km, a lotnisko Orly – o około 25 km.
W domu znajduje się 36 lokali mieszkalnych. W domu goście witani są w holu z całodobową recepcją i całodobową usługą wymeldowania. Na wyższe piętra można dojechać windą. Udogodnienia obejmują sejf, dostęp do Internetu, WiFi i salę śniadaniową.
Zakwaterowanie: - Bellevue Montmartre
Wszystkie pokoje posiadają centralne ogrzewanie i łazienkę. W części dziennej i sypialnej wyłożonej wykładziną dostępne jest łóżko podwójne. Dostępny jest także sejf. Dostęp do Internetu, telefon, telewizor, radio i WiFi zapewniają najwyższy komfort wypoczynku. Łazienki wyposażone są w prysznic i suszarkę do włosów.
Żywność: - Bellevue Montmartre
Można zarezerwować śniadanie.
Podatek miejski: - Bellevue Montmartre
Uwaga: zostanie pobrany podatek miejski. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i musi zostać uiszczona przez gościa bezpośrednio w hotelu. (Temat do zmiany).
Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu/wyżywienia na pokładzie: - Bellevue Montmartre
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie:
Informacje o bagażu JT Touristik i wyżywienie na pokładzie http://www.jt.de/gepaeckinformation
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą być wyposażone w 2 oddzielne łóżka.
Informacje o lotach nocnych: - Bellevue Montmartre
Pragniemy zaznaczyć, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują na obszar docelowy około godziny 5:00 lub później, zameldowanie w hotelu następuje dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalne różnice).
Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu około godziny 3:00 z miejsca docelowego, wykwaterowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic) dnia poprzedniego.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu! Istnieje możliwość rezerwacji dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Transfer dodatkowych kosztów: - Bellevue Montmartre
Należy pamiętać, że w przypadku transportu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Rejestracja wymagana jest z wyprzedzeniem.
To jest opis z katalogu internetowego. JT Touristik GmbH Oferty na żywo od dostawcy JT Touristik GmbH .
Informacje o organizatorze: - Bellevue Montmartre
Należy pamiętać, że usługi oferty Infox/Last Minute mogą różnić się od usług przedstawionych w reklamie katalogowej. Należne są tylko te usługi, które sam wybrałeś.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.