Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Informacje ogólne - Scandic Grand Marina Hotel
Kategoria: 4
Lokalizacja: - Scandic Grand Marina Hotel
Odległość (w przybliżeniu): Do tramwaju Kauppiaankatu: 300 m, do portu: 500 m
Wyposażenie: - Scandic Grand Marina Hotel
Łączna liczba pokoi/jednostek mieszkalnych: 434
Recepcja, winda (y)
Kilka restauracji
Mini market
Sport / rozrywka: - Scandic Grand Marina Hotel
Sauna (za opłatą)
Solarium (za opłatą)
Podwójny pokój: - Scandic Grand Marina Hotel
Wanna lub prysznic / toaleta
Telewizja satelitarna, radio, telefon, suszarka do włosów, prasa do spodni
Minibar (za opłatą)
klimatyzacja
Żywnościowy: - Scandic Grand Marina Hotel
Łóżko i śniadanie
Śniadanie: typowe dla kraju
Kategoria hotelu: - Scandic Grand Marina Hotel
4 gwiazdki
Zakwaterowanie Rezerwując pokój jednoosobowy, otrzymasz pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania, w zależności od dostępności (nie można tego zagwarantować z góry).
Przelew we własnym zakresie
Uwaga: oferta nie obejmuje transferu z lotniska do hotelu iz powrotem. Należy to zrobić na miejscu we własnym zakresie i na własny koszt.
To jest opis z katalogu dodatkowych obiektów lato 2015 dostawcy FTI . Jest to dodatkowa oferta, której nie ma w drukowanym katalogu. Katalog obowiązuje od 01.04.2015 do 31.10.2015
Informacje organizatora: - Scandic Grand Marina Hotel
Należy pamiętać, że usługi oferty Infox / Last Minute mogą różnić się od usług reklamy katalogowej pokazanej tutaj. Należy się tylko za usługi, które sam wybrałeś.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.